Asi každému se někdy stane, že si na internetu koupí něco, co mu po doručení z různých důvodů nevyhovuje. Pokud se to nyní stalo v našem e-shopu i vám a jsou splněny podmínky pro vrácení zboží, postupujte prosím dle níže uvedených instrukcí.

Podmínky pro vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů od doručení

Každý spotřebitel má podle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží a to bez udání důvodu. Musí být ale splněny níže uvedené podmínky.

  • Z hygienických důvodů není možné vrátit zboží prodávané v uzavřeném či zataveném obalu, které bylo z tohoto obalu vyňato (zubní kartáčky, mezizubní kartáčky, hlavice, ústní sprchy apod.
  • Nelze vrátit poškozené zboží.
  • Vracené zboží musí být kompletní (tak jak bylo doručeno, tzn. s veškerým příslušenstvím, návodem, přiloženým dárkem apod.).
  • Zboží by mělo být vraceno v originálním obalu. Pokud tomu tak není, lze zboží, které nebylo v uzavřeném obalu po vyzkoušení také vrátit, ale prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Informace o vrácení nejlépe formou vyplněného formuláře nám musí být zaslána nejpozději 14. den ode dne převzetí zboží.
  • 14-ti denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se počítá od následujícího kalendářního dne po převzetí zboží. Končí-li lhůta během víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty se počítá nejbližší následující pracovní den.
  • Vrácení zboží v zákonné lhůtě se řídí Obchodními podmínkami.
  • Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem. Rovněž se nevztahuje na dodávku spotřebního zboží, u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí (otevřené zubní pasty apod.).

 Postup při vrácení zboží

  1. Ve 14 denní zákonné lhůtě vyplňte formulář na této stránce nebo nám napište na info@hardenduroshop.cz
  2. Vždy i v případě e-mailové komunikace uveďte kromě vašich údajů a čísla objednávky také číslo vašeho bankovního účtu, na který vám zašleme peníze za vrácené zboží.
  3. Vracené zboží nám spolu s dokladem o koupi zašlete na adresu:
                                                                                                                Cozit s.ro.
                                                                                                                 Pod jehličnou 527
                                                                                                                 756 63 Krhová
  4. Jakmile nám bude zboží doručeno (doporučujeme balíček řádně pojistit) a zkontrolováno, odešleme peníze na váš bankovní účet (nejpozději do 14 dnů).